Сервіс
Сервісне обслуговування - дуже важлива деталь, яка збільшує термін експлуатації виробів, зменшує ймовірність поломки і скорочує позапланові витрати на їхній ремонт.
Сервісне обслуговування воріт охоплює роботи з технічного огляду та обслуговування.
Рекомендована періодичність проведення сервісного обслуговування:
- для гаражних воріт - один раз на рік;
- для промислових воріт - один раз на 6 місяців;
- для відкатних воріт - один раз на рік;
- для розпашних воріт - один раз на рік;
- для ролетних систем - один раз на рік;
- для автоматики всіх видів - один раз на рік;
- для шлагбаумів - один раз на 6 місяців або після 50000 циклів з моменту проведення останнього технічного обслуговування.
Сервісне обслуговування воріт, що експлуатуються в особливих умовах, має проводитися не рідше одного разу на три місяці.
До особливих умов експлуатації належить використання воріт:
- на мийках автотранспортних засобів і залізничних вагонів;
- у виробничих і складських приміщеннях, гаражах і стоянках з інтенсивністю понад 30 циклів на день;
- у складних кліматичних умовах (високі вітрові навантаження, райони з тривалим (понад шість місяців) періодом впливу негативних температур, вологий клімат).
Сервісне обслуговування ролетних систем проводиться не рідше одного разу на рік, а ролетних систем, що експлуатуються в особливих умовах - не рідше одного разу на півріччя.
РВА Сервіс гарантує при правильній експлуатації продукції її справність і гарантійний ремонт протягом 12 місяців.
Під гарантійним ремонтом мається на увазі усунення дефектів для забезпечення нормального використання продукції шляхом заміни або ремонту комплектуючих чи окремих складових, а також виконання регулювальних робіт.
Надання нових виробів гарантійним ремонтом не передбачено.
Гарантія не поширюється на механічні пошкодження, що виникли під час неправильної експлуатації продукції або з вини третьої сторони.
Гарантійний ремонт проводиться протягом гарантійного терміну (з дня підписання акта приймання-передачі).
РВА Сервіс зобов'язується (за свій рахунок) усунути виявлені дефекти протягом 21 доби з дня отримання заяви від клієнта.
У разі виникнення у Клієнтів непередбачуваних ситуацій, які необхідно вирішити в найкоротші терміни, а всі наші монтажні бригади зайняті - ми рекомендуємо звертатися до наших друзів Світ Комфорту - Ворота, ролети, автоматика для воріт, жалюзі - Компанія, яка також надає послуги з установки, сервісного обслуговування, ремонту та продажу подібних товарів. Ми сміливо рекомендуємо Світ Комфорту, оскільки вони чудово роблять свою роботу!
РВА Сервіс має право відмовити у проведенні гарантійного ремонту виробів у разі, якщо клієнт протягом гарантійного терміну здійснював експлуатацію з порушенням Правил експлуатації, використовував їх не за призначенням, якщо продукція має конструктивні зміни, створені клієнтом самостійно, а також якщо виявлені дефекти з'явилися внаслідок механічних ушкоджень або дії зовнішніх чинників (стихійні лиха, пожежа, протизаконні дії третіх осіб тощо).
У разі недотримання цих умов гарантія анулюється.
Гарантія на автоматику становить 1 рік.
Гарантія на вироби під замовлення - 1 рік.
Післягарантійне та сервісне обслуговування здійснюється за додаткову плату!